torsdag 1 januari 2009

INTE LUST!

Näe, jag har INTE lust med någonting alls i dag. *suck*
Nu är ja verkligen irriterad och har tappat lusten när det
gäller ALLTING!

Shiiiit allså, trodde INTE att detta år skulle börja som
året slutade. :( men så blev det, jag som tänkte att detta
med lite tur kunde bli mitt år. (men där trodde jag fel)

aja sak samma, nu ska ja fan ta och lägga mej i sägen och
sova. Finns ändå INGET att göra. Meningslöst, så känns
allt nu :O

Varför just mej ? varför just nu ?
Hmm, kanske bara för att det just är det att jag är jag.

Näe, varför ska ja klaga ? Det finns folk som har det mycket värre
en vad jag har det, så nu ska ja INTE sitta och leta flera fel, börja
tänka lite positivt igen.

INGET/INGEN ska förstöra mitt år :)
2009- här kommer jag, nya möjligheter.
Ny INSTÄLLNING till allt. En ny Nataliie.

haha. ja, nu ska ja inte överdriva med något, men jag ska i allafall försöka vara lite mera positiv och så. Om INTE för andras skull, men för min egen..

Aja skepp och HOJ !

//Nataliie

Inga kommentarer: