tisdag 30 december 2008

LÄGG NER NU!

Hmm, känns just nu som om jag skulle leva i en jäkla mardröm, eller typ i en ondskans värld eller något i den stilen...
Allt, och då menar jag verkligen allt går åt helvete just nu. *suck*

(Okej okej, jag medger att ja kan klanta till det ordentligt med, det kan jag juh)

Men nu är det INTE jag som klantar mej, eller INTE på det sättet i allafall..

Vad gör man när ens vänner råkar ut för en massa skit gång på gång, på grund av att jag tänker, tycker och gör som ja vill ?!

Det är bara en av alla grejer med. *suck*

Snälla, låt mej få vara glad och lycklig igen.
Låt mej få känna mej levande. SNÄLLA!


Och så till sist, Till DEJ/ER som håller på att hota mej och mina vänner.
GE UPP och lägg ner, det känar ingenting till, vi tar oss igenom även detta.
INGA PROBLEM! vi klarar allt. !

Inga kommentarer: