torsdag 13 november 2008

Bloggar

hmm ordet blogg ? varför kunde man inte fortsätta att använda det gamla traditionella ordet "dagbok" ? hmm tyckte inte det var ett så konstigt ord, men visst självklart så utvecklas världen och det gör juh då med orden.. Varför bloggar man ?
- Jag kan juh bara svara för mej själv, jag bloggar enbart för att jag älskar att skriva och gillar att andra kan se vad jag skriver om.
Fast vissa tror juh att man håller på att "blogga" bara för man tror man ska bli känd ?! haha joe, den frågan fick ag för några dagar sedan faktiskt.
Varför bloggar du ? (är det bara för att du tror du ska bli känd eller?)
_jag svarade som det var, att jag älskar att skriva, och jag tycker det e skojigt att folk läser självklart, men största delen att ja skriver är för att det rensar mina tankar på ett bra sätt.. Allt kanske ja INTE vill prata om, och en del saker är lättare att skriva av sig enligt mej i allafall. Så nu fick ni mina tankar om varför jag gillar att "blogga".

//Nataliie

Inga kommentarer: