måndag 17 november 2008

Idol

Ja, just det, det finns juh då ett program där man har chans att bli en idol :D hehe, och jo, jag gillar programmet, men vissa borde juh verkligen inte ens ha kommit så här långt :O Min favorit av killarna åkte juh ut :/ och det var Robin E..
Hur fan kan den dära lilla Johan, som är i målbrottet få stanna kvar så länge ? Han sjunger som vem som helst som skulle vara typ hes, han kraxar juh bara. *suck* ja, men tack vare att han är ung, och att det är så många yngre som kollar på idol, det är därför han får stanna, för att en massa små flickor älskar honom.
Tror nog INTE jag är den enda som tycker så här om denna kille ! ?
Visst är han duktig, kan inte säga annat, men han är inte bättre en flera av dom som redan åkt ut, det är han bara INTE.

Men men det är juh tack vare svenska folket han är kvar, eller ska jag säga att det faktikst är tack vare alla små flickor som gillar han, och ringer in.

Aja nog om det, hoppas bara han INTE vinner hela skiten. Alla andra som är kvar är FAKTISKT mycket, mycket mycket bättre. Det är min åsikt det !

//Nataliie

Inga kommentarer: