fredag 28 november 2008

Guldfisk skratt

Haha, ja dagen började juh inte allt för bra, eller hmm jo den har vart helt okej från start, tills nu i kväll.. Haha, så mycket som ja skrattat nu har ja nog ALDRIG någonsin skrattat ! haha. Kan bara INTE sluta faktiskt. Haha.
Börjar med att man sätt en svanslös ekorre? hmm, om det nu var en ekorre förståss, men såg i allafall ut som en sådan..
Sen har ja ju kollat på tv med, fredag hela veckan, hål i väggen och en massa annat. Haha och ja, till och med det har ja skrattat åt, snacka om att ja e lätt lurad i dag, det är jag verkligen.

Fick även ett mms från Marie som ja skrattade åt med..

Ja, jag är verkligen på bra humör i dag, av någon konstig anledning, men vet INTE vad det beror på, men skönt är det i allafall :)

Joe, har även spelat ett spel där man är en guldfisk som spelar minigol, haha.. Ja jag är lite halv "miffo" men det är så jag är född, får skylla på min kära mamma..

//Nataliie

Inga kommentarer: