torsdag 18 december 2008

Färgning

Skulle färga håret i dag, och ja, det gjorde jag juh.
haha, jennie skulle vara snäll och hjälpa mej, och ja, det gjorde hon med..
Och skoj som vanligt hade vi.. Spelar ingen roll vad vi gör, vi har då alltid
skoj i allafall..

Hmm *fundersam* mitt hår blev totalt katastrofiskt "miffat" (enligt mej själv)
Det ser INTE alls ut så som ja tänkte det skulle göra. Det är hmm, ja hur ska man förklara det då ? Det är typ brun "rött" *paaaaaanik*
Så i morron blire nog att köpa en svart hårfärg för att det inte skall se rött ut..

Nej, men det e juh inte jätte rött men skimrar fasen i rött tycker jag, men jennie tyckte det såg snyggt ut (INTE jag) :(

Hmm, får fundera hur jag skall göra med det då.
Köpa ny färg ? (svart blir det då)
Eller gå omkring så här ?
Det är den stora frågan..!

Mer en detta mina damer och herrar, kan ja tyvär inte bjuda på ;)

//Nataliie

Inga kommentarer: