måndag 29 december 2008

INTE beslutat mej

Jo, jag har juh då INTE kommit underfun med vilken av alla mina sidor jag tycker bäst om att blogga på. Så det blir att ja bloggar vidare på alla dom ja bloggar på, tills jag bestämt mej :)


(men ja säger till om ja slutar blogga här och byter)


Dåligt samvete, och lite nere, mm, så är det som det känns nu.


varför ?

Hmm, ja, det är en bra fråga faktiskt, det känns nog bara värre


en vad det är. För igentligen borde jag INTE ha dåligt samvete.

Men men, annars seglar allt på, och det är hyffsat bra med faktiskt.

Tänkte jag skulle bjuda på en bild mej ;) *hehe*
















Och varför jag just bjuder på denna bilden ?
haha, jo det är bara för att jag, Aleksandra och
Amanda hade så himla kul denna dagen. *Haha*


Har juh i och försig en massa andra bilder med,
från denna dagen, men denna diggar jag bäst !



//Nataliie (Miffo)

Inga kommentarer: