onsdag 17 december 2008

skrattretande

Att vara, eller inte vara, att veta eller inte veta. Åhhh, varför måste ALLT (precis allt) vara så himla komplicerat för mej jämnt och ständigt? Jag vet varken ut eller in längre!
DRYGT SOM SATAN! Men men det blir nog bra så smånignom.

Och snacka om att allt bara vänt, helt plötsligt är man värsta omtyckt och poppis vart man en är?! Hänger INTE med i svängarna längre.. Haha, men visst, det är klart det är lite skoj med, helt klart ! Bara att man INTE är van..

haha och joe, svartsjuka och fördomar, det är vad jag förknippar "äckeltuna" med, ja så är det, Inte mitt fel om någon från just e-tuna tar åt sig nu..

Jag är jag, och ja trivs med det ! INGEN, absolut ingen kan ändra på mej.
Står för vad jag säger,tycker och tänker, vänj er. Gilla mej, eller hata mej !
//nataliie

Inga kommentarer: