fredag 5 december 2008

Miffo grej

Läcker svart designad "rosa" kamera ! Haha, ja det var så det stod på internet när ja valde ut vilken kamera ja ville ha :P haha.
Det såg lite halv knepigt ut att p¨å bilden va kameran "rosa" och i texten stog det Läcker svart designad "rosa" kamera !haha *asg*

Dom är juh mer miffo en vad jag är, eller har ja fattat något fel som vanligt kanske ?
haha har juh alvarligt tänkt vilken färg mitt hår ska vara, men har upptackt att ja nog trivs bäst i mörkt, mycket med tanke på att om ja nu är blond, och har min tur och sminkar mej :O hmm ja det säger sig självt hur dom ser på mej då juh :/

Men sen när började ja lyssna på alla andra ? haha, det har ja juh INTE gjort förr så varför nu ? haha, men skiter i vad folk säger, men ja trivs bäst i mörkt :) (har ja insätt, tror jag)


(mitt i allt bara) -Tänkte bara påpeka att (Jag,miffo) , Mupp och Pucko och bildat en "Rosa" klubb ;) haha, (bara så dära mitt i allt)

Rosa är faktiskt Klockrent :P

//Nataliie

Inga kommentarer: