söndag 7 december 2008

Helikoptrar

Tänker och funderar på ALLT ! (ja, på allt konstigt man kan komma på)
Och igår/natt så började ja tänka på helikoptrar :/haha, vet INTE varför men det bara ploppade upp i skallen. haha.. (och ja somnade typ på engång med) *wiie*
Haha så om ja vill somna får ja prova helikopter tänkandet igen bara, och hoppas att jag somnar lika lätt. Kanske bara somna snabbt med tanke på att ja inte är helt frisk.. (så kan det vara med)

Jag har åkt på jordens dunder, mega förkylning.. Men även detta överlever jag juh, som allt annat.

(som jag sa, tänker och funderar på allt, därför blr detta lite osammanhängande)

Åker till mammsen i dag igen, nu har ja firat min födelsdedag med vänner och bekanta, även här i hallsta. :) Och återigen, Massa TACK för allt fint ja fått från alla :)

Och joe, i flera dagar har jag juh sagt (tänkt) att ja ska rita den dära svans lösa ekorren :D haha
Men får juh se om ja lyckas eller INTE, men med tanke på att ja verkligen kan lyckas med allt skumt så lär ja juh lyckas med denna grej med.. ! *HIHI*

Hmm, nu är det juh så att ja INTE kan skriva alla tankar och funderingar här. Måste juh faktiskt prata med folket som tankarna och funderingar rör. Och NEJ ja namnger INTE vilka, men det visar sig väl så småning om kanske !?

Näe nu ska ja fixa lite (attjoOoOo) Oj, en nysning :P haha..

Skepp och hoj, ha det så skoj !
//Nataliie (miffo)

Inga kommentarer: