lördag 6 december 2008

Vuxen & Liten

Idag har vart en bra dag :) Eller började i allafall verkligen BRA, och så har vi firat mej med :) En massa folk, och en massa fina presenter..
TACK för alla fina saker jag fått utav alla :D

När allt folk så småning om gott så gick jag i väg till Knäpp hehe, och där var Mupp med. :O hehe. Knäpp och jag dansade och så delade vi på "en" öl. haha, och en Gin med förden delen :P Gott var det, men dansa och ha kul kan vi vare sig vi dricker eller INTE :D

Och så kommer tankarna, fan vad jag blir/är fundersam :/ Och vet INTE riktigt varför heller :( Vore skoj att kunna vara "liten" igen, då man inte bekymmrade sig för något och det värsta var monstret under sängen, och det ondaste som kunde hända var när man skrapade upp knät, ja livet var lätt då, om man nu sitter och tänker tillbaka :)

Nja, men att vara "liten" igen kanske är mycket att begära, men en tanke i allafall..
Att vara vuxen och så är juh INTE så fel, fler möjligheter, kunna bestämma över sig själv, hmm det kanske är lika lätt att vara vuxen i allafall. (trots allt) haha..

Nja nu börjar jag svamla om en massa skit bara, så kanske dags att lägga ner bloggen för denna dag.. hehe..

//Nataliie

Inga kommentarer: